رزرو بلیط ترنسفر تبریز به وان ترکیه

0 (بدون بررسی)
از:0 ريال/روز
0
(۰ بررسی)
اکنون رزرو کنید
لغو رایگان
پرداخت هنگام تحویل گرفتن
مسافت پیموده شده نامحدود
بلیط شاتل

اطلاعات جامع رزرو بلیط ترنسفر تبریز به وان ترکیه +【قیمت و زمان حرکت】

بلیط تبریز به وان  اولین چیزی است که همه در هنگام سفر به شهر وان را می بینند ، شهر تبریز یک شهر نزدیک به مرز ترکیه می باشد و تقریبا میتوان گفت بزرگترین و دسترس ترین شهر به مرز های زمینی به سمت ترکیه می باشد به همین سبب آژانس های هواپیمایی فعال در شهر تبریز از امتیازات خاصی برای فروش تور ، هتل و ترنسفر در ایران را دارا میباشند و به همین خاطر قیمت این دفاتر هواپیمایی که به عنوان کارگزار فروش تور و هتل فعالیت میکنند از اکثر شهر های دیگر ارزان تر است .
شرکت داملا سفر اطلس نیز به عنوان یکی از کارگزاران شهر وان ترکیه در تبریز و تهران مستقر بوده و خدمات متنوعی در این زمینه ارائه میدهد.

 

تبریز به وان

قیمت ترنسفر وان ترکیه از تبریز

بلیط تبریز به وان توسط  وان تور – شرکت داملا سفر اطلس ،  همه روزه ترنسفر های خود به شهر وان ترکیه  را از شهرهای تبریز ، تهران ، خوی ، ارومیه  ، اصفهان ، شیراز ، مشهد بصورت رفت و برگشت راه اندازی کرده است.
قیمت بلیط وان ترکیه از تبریز با ون ترک ۳۵۰ هزار تومان رفت و ۳۵۰ هزار تومان برگشت می باشد ( تاریخ بروز رسانی ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۰ )

تور وان ترکیه با اتوبوس تخت شو وان از تبریز

زمان و مکان حرکت ون تبریز به وان

زمان حرکت ترنسفر های ون ترک از تبریز همه روزه ساعت های ۷ صبح ، ۸ صبح و ۹ صبح از سمت تبریز به وان ترکیه می باشد
مکان سوار شدن برای ترنسفر وان ترکیه از تبریز پل کابلی  و میدان آذربایجان تبریز  می باشد.

رزرو بلیط اتوبوس وان ترکیه از تبریز

بدلیل مسافت کوتاه و همه روزه بودن ترنسفر های تبریز به وان ترکیه اتوبوسی از سمت وان ترکیه حرکت نمیکند , و همگی با ون ترک از تبریز حرکت میکنند.

برای رزرو بلیط اتوبوس از تهران نیز میتوانید با واحد فروش ما در ارتباط باشید

بلیط ون ترک وان ترکیه از تبریز

بلیط ها ون ترک از تبریز بصورت رفت و برگشت در تمام ایام هقته بفروش میرسد که بدیهی است برای رزرو بلیط وان ترکیه می بایست حدود ۲ الی ۳  در روزهای عادی و یک هقته الی ۲۰ روز برای ایام تعطیل قبل از حرکت اقدام شود.
بلیط رفت در واتس اپ برای شما ارسال می شود و بلیط برگشت هنگام سوار شدن توسط مسئول ترنسفر به نماینده گردشگران تحویل داده خواهد شد.

رزرو و خرید بلیط تبریز وان

رزرو و خرید بلیط بصورت آنلاین از سایت و بصورت پیام و ارسال قرار داد و بلیط از طرق واتس اپ توسط واحد فروش وان تور و شرکت داملا سفر اطلس انجام می شود.

مراحل رزرو ترنسفر تبریز به وان

  • پیام در واتس اپ شرکت به شماره های ۰۹۰۵۱۸۶۵۷۷۵ و اعلام تاریخ واستعلام قیمت و موجودی ظرفیت
  • بعد از تایید واحد فروش مبنی بر آزاد بودن ظرفیت می بایست عکس پاسپورت با شش ماه تاریخ انقضا را ارسال نمایید
  • واحد فروش برای تاریخ اعلامی شما قرار داد رسمی ارسال و قیمت ، تاریخ حرکت واسامی و شماره حساب شرکت در آن درج می شود
  • بعد از تایید قرار داد و تسویه ، بلیط های تبریز وان برای شما ارسال خواهد شد
  • زمان و مکان حرکت نیز همراه با بلیط ها برای شما ارسال خواهد شد ( روزی بلیط نیز درج شده است )

نکات مهم و سوالات پرتکرار

  • ترنسفر وان ترکیه همه روزه از شهر تبریز ، تهران ، خوی و ارومیه به سمت شهر وان ترکیه با اتوبوس وی آی پی و ون های اختصاصی ترک با راحتی و امکانات رفاهی اختصاصی جهت رزرو آماده می باشد
  • حرکت راس ساعت ۷ صبح از تبریز ، ۸ شب از تهران و برگشت از سمت وان ساعت ۱۲ ظهر میباشد (زمان تقریبی تا رسیدن به شهر وان ۲ بعد از ظهر همان روز می باشد
  • یکی از امکانات ترانسفر وان ترکیه برای شما عزیزان این میباشد که شما را تا درب هتل رزرو شده برده و سپس برای برگشت به تبریز ، از درب هتل شما را سوار خواهند کرد
  • برای رزرو و خرید ترانسفر وان ترکیه لطفا دو الی سه روز قبل با بخش فروش تماس حاصل نمایید و یا از طریق واتس اپ پیام دهید
  • از دیگر امکانات این آژانس هواپیمایی برای شما این میتواند میباشد که بدون نیاز به مراجعه به دفتر میتوانید بصورت غیر حضوری تنها با ارسال عکس پاسپورت خود به آیدی تلگرام یا واتس اپ ذکر شده و واریز مبلغ ترنسفر رزرو خودبه شماره حساب دفتر هواپیمایی ، ترانسفر خود را از سراسر ایران به راحتی انجام دهید
  • زمان رفت منوط به زمان رزرو شما از قبل می باشد ، ولی زمان برگشت به اختیار شما و نامحدود میباشد و میتوانید در زمان دلخواه خود از بلیت برگشت استفاده نمایید (توجه نمایید:در زمان رفت،بلیت برگشت خود را از مسئول ترانسفر گرفته (بلیت کوچک صورتی رنگ) و در نزد خود نگهداری نمایید با گم کردن بلیط باید ۷۰ لیر ترکیه در زمان برگشت پرداخت نمایید)

لیست قیمت تور زمینی وان ترکیه

محل بلیط

بررسی ها

0/5
رده بندی نشده
(۰ بررسی)
۰ بررسی در مورد این بلیط - نمایش 1 به 0

نظری بنویسید

از: 0 ريال/روز
0 (بدون بررسی)

مالک

کاوش گزینه های دیگر

بنر اطلاعات پشتیبانی
پشتیبانی آنلاین
×
سودا نژادی Whatsapp chat
امین توکل Whatsapp chat
2 +