رده بندی نشده
0/5

هتل لاچین وان ترکیه – Lachin Hotel

Bahçıvan Karatekin Sk. no :10 65000 İpekyolu/Van Türkiye

اطلاعات جامع هتل لاچین وان ترکیه - Lachin【آپدیت قیمت 1403 + رزرو】

هتل لاچین وان یک هتل دو ستاره در شهر وان ترکیه است که در مرکز شهر قرار دارد. این هتل دارای موقعیت مکانی مناسبی است و دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری شهر دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل لاچین وان، قیمت مناسب آن است. قیمت اتاق‌های این هتل در فصل تابستان از ۳۰۰ لیر ترکیه شروع می‌شود. این قیمت برای یک خانواده چهار نفره حدود ۱۲۰۰ لیر ترکیه است. در مجموع، هتل لاچین وان یک هتل دو ستاره با قیمت مناسب است که در مرکز شهر وان قرار دارد. این هتل برای زوج‌هایی که به دنبال یک اقامت ارزان در مرکز شهر هستند، گزینه مناسبی است.

عکس هتل لاچین وان ترکیه

هتل لاچین وان در مرکز شهر و نزدیک به مراکز خرید قرار دارد و هتل لاچین وان یکی از هتل‌های میان رده شهر وان ترکیه است که در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد. این هتل در مرکز شهر وان قرار دارد و دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری شهر دارد.

قیمت هتل لاچین وان ترکیه

قیمت اتاق‌های هتل لاچین وان  – lacin hotel در فصل زمستان (دسامبر تا فوریه) از ۲۵۰ لیر ترکیه شروع می‌شود. قیمت اتاق‌های دو تخته هتل لاچین در این فصل از ۳۵۰ لیر ترکیه شروع می‌شود.

قیمت اتاق در هتل لاچین وان ترکیه

قیمت هر شب اتاق‌های یک تخته هتل لاچین در فصل تابستان از ۲۵۰ لیر ترکیه شروع می‌شود. قیمت هر شب اتاق‌های دو تخته هتل لاچین در این فصل از ۳۵۰ لیر ترکیه شروع می‌شود.

قیمت هر شب اتاق در هتل لاچین وان ترکیه

قیمت هر شب اتاق‌های یک تخته هتل لاچین  در فصل تابستان از ۲۵۰ لیر ترکیه شروع می‌شود. قیمت هر شب اتاق‌های دو تخته هتل لاچین در این فصل از ۳۵۰ لیر ترکیه شروع می‌شود.

رزرو هتل لاچین وان ترکیه

برای رزرو هتل لاچین  ترکیه می‌توانید به صورت آنلاین با شماره های ۰۴۱۹۱۰۰۸۱۹۱ یا ۰۹۰۵۱۸۶۵۷۷۵   اقدام کنید. برای رزرو حضوری می‌توانید به آدرس های مراکز فروش داملا سفر و وان تور مراجعه نمایید

رزرو تور لاچین وان ترکیه

برای رزرو هتل لاچین میتوانید به شعب داملا سفر در تهران و تبریز و وان مراجعه نموده و رزرو خود را انجام دهید تور ها از شهرهای تهران ، تبریز ، خوی و ارومیه و یا مرزر رازی قابل رزرو می باشد برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های ۰۴۱۹۱۰۰۸۱۹۱ یا ۰۹۰۵۱۸۶۵۷۷۵ تماس حاصل نمایید

فاصله هتل لاچین وان ترکیه

هتل لاچین در مرکز شهر وان قرار دارد و دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری شهر دارد. این هتل در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده روی از دریاچه وان و در فاصله ۱۵ دقیقه پیاده روی از مرکز خرید وان قرار دارد.

همانطور که از نقشه زیر هم مشخص می باشد فاصله هتل لاچین از مرکز خرید van avm  حدود ۱۹ دقیقه  بصورت پیاده م یباشد

فاصله هتل لاچین تا خیابان جمهوریت

هتل لاچین در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از خیابان جمهوریت قرار دارد. خیابان جمهوریت یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های شهر وان است که مراکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در آن قرار دارد.

فاصله هتل لاچین تا مرکز شهر

هتل لاچین در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده روی از مرکز شهر قرار دارد. مرکز شهر وان محل قرارگیری جاذبه‌های گردشگری زیادی مانند موزه وان است.

امکانات هتل لاچین وان ترکیه

هتل لاچین دارای ۲۰ اتاق و سوئیت است ک از جمله امکانات هتل لاچین وان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتاق‌های مجهز به تلویزیون، وای فای رایگان

لازم به ذکز است این هتل بدون امکاناتی مثل صبحانه  و آسانسور میباشد. و صرفا هتلی اقتصادی بوده و از نظر امکانات رفاهی در سطح اولیه و بسیار محدود میباشد. بیشتر مسافران که قصد خواب و یا استراحت را دارند این هتل را برای اقامت انتخاب می نمایند.

صبحانه هتل لاچین وان ترکیه

هتل لاچین شهر وان ترکیه درای صبحانه سلف سرویس می باشد و در ساعات مشخصی مسافرین و مهمانان می توانند با مرراجعه به رستوران هتل از صبحانه استفاده نماییند .

البته صبحانه های هتل لاچبن در حد متوسط بوده  ولی اگر میخواهید هزینه کمی در اقامت داشته باشید ولی صبحانه خوبی نوش جان کنید هتل دوسکو و هتل پرا وایت مناسب می باشد. واگر صبحانه مفصل و لاکچری مد نظر شماست میتوانید هتل های پنج ستاره شهر وان را انتخاب نمایید

استخر هتل لاچین وان ترکیه

هتل لاچین هتلی در حد دو ستاره بوده و استخر دار نمی باشد اگر بدنبال اقامت در هتل هایی که دارای استخر هستند میباشد میتوانید در هتل های پنج ستاره نظیر هتل کانفریوم وان و یا هتل الیت ورلد وان و یا هتل ددمان و یا هتل هیلتون شهر وان باشید

عصرانه هتل لاچین وان ترکیه

هتل لاچین وان دارای صبحانه و عصرانه نبوده و اگر بدنبال هتل هایی که درارای عصرانه میباشد هستید میتوانید هتل های دوسکو و هتل هالدی را برای رزرو و اقامت در شهر وان ترکیه انتخاب نمایید.

هتل های شهر وان برعکس های آنتالیا بصورت فقط صبحانه بوده و فقط دو هتل دارای عصرانه میباشد و هتل ها شهر وان که شام و ناهار هم ارائه میدهند هنوز وجود ندارد. پس اگر دنبال هتل هایی که در وان درارای ناهار و شام هستند میگردید باید اشاره شود چنین هتلی تا سال ۲۰۲۴ در شهر وان خدمت شام و ناهار و صبحانه در وان ارائه نداده است.

انواع اتاق های هتل لاچین

هتل لاچین وان دارای سه نوع اتاق است:

  • اتاق دو تخته: این نوع اتاق‌ها دارای دو تخت بزرگ هستند و ظرفیت پذیرش دو نفر را دارند.
  • اتاق سه تخته: این نوع اتاق‌ها دارای یک تخت بزرگ و دو تخت کوچک هستند و ظرفیت پذیرش سه نفر را دارند.
  • اتاق چهار تخته: این نوع اتاق‌ها دارای دو تخت بزرگ و دو تخت کوچک هستند و ظرفیت پذیرش چهار نفر را دارند.

 

امکانات اتاق های هتل لاچین

هتل لاچین وان یک هتل دو ستاره در شهر وان ترکیه است که در قلب شهر قرار دارد. این هتل دارای سه نوع اتاق است که ظرفیت پذیرش دو، سه و چهار نفر را دارند. تمامی اتاق‌های هتل لاچین وان به امکانات رفاهی اولیه مجهز هستند.

امکانات رفاهی اولیه:

  • اینترنت رایگان
  • یخچال
  • سرویس بهداشتی

سایر امکانات:

  • اجاق گاز برای پخت و پز
  • چای ساز
  • مبلمان

اینترنت رایگان

تمامی اتاق‌های هتل لاچین وان به اینترنت رایگان متصل هستند. این امکان برای مسافران بسیار مهم است، زیرا می‌توانند در طول اقامت خود از اینترنت برای کارهای شخصی یا کاری خود استفاده کنند.

یخچال

یخچال یکی از امکانات ضروری در هر اتاقی است. مسافران می‌توانند از یخچال برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی‌های خود استفاده کنند.

سرویس بهداشتی

تمامی اتاق‌های هتل لاچین وان دارای سرویس بهداشتی هستند. سرویس بهداشتی‌های این هتل مجهز به امکانات اولیه مانند توالت، حمام، سینک و حوله هستند.

اجاق گاز برای پخت و پز

اجاق گاز یکی از امکانات مهم برای خانواده‌ها است. مسافران می‌توانند از اجاق گاز برای پخت و پز غذاهای خود استفاده کنند.

چای ساز

چای ساز یکی از امکانات محبوب در ترکیه است. مسافران می‌توانند از چای ساز برای تهیه چای، قهوه و سایر نوشیدنی‌های گرم استفاده کنند.

مبلمان

تمامی اتاق‌های هتل لاچین وان دارای مبلمان هستند. این مبلمان برای استراحت و آرامش مسافران در نظر گرفته شده است.

در مجموع، هتل لاچین وان یک هتل دو ستاره با امکانات رفاهی اولیه است که برای خانواده‌ها گزینه مناسبی است. این هتل دارای سه نوع اتاق است که ظرفیت پذیرش دو، سه و چهار نفر را دارند. تمامی اتاق‌های این هتل به اینترنت رایگان، یخچال و سرویس بهداشتی مجهز هستند. همچنین، این هتل دارای امکانات دیگری مانند اجاق گاز برای پخت و پز، چای ساز و مبلمان است.

لیست قیمت تور زمینی وان ترکیه

Hotel Facilities

اینترنت بی سیم
تلویزیون صفحه تخت
هیتر
یخچال

قوانین

ورود 12:00 pm
خروج 12:00 pm

در دسترس بودن

نمره بررسی

0/5
رده بندی نشده
بر اساس ۰ بررسی

رتبه بندی مسافر

عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
0

خلاصه

دسترسی هتل
0 /5
تمیزی هتل
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
قیمت نسبت به ارزش
0 /5
کیفیت صبحانه
0 /5
۰ نظر در مورد این هتل - نمایش 1 به 0

نظری بنویسید

مراحل رزرو هتل

وان تور دارای شعب مختلف دفاتر هواپیمایی در سراسر ایران می باشد که متناسب با شهر شما شعبه ای به شما معرفی کرده و میتوانید هتل و تور یا ترنسفر خود را رزرو نمائید :

  • ابتدا بصورت تلفنی یا از طریق واتس اپ به واحد فروش ما جهت دریافت قیمت و اطلاعات تکمیلی اقدام نمائید
  • بعد از تصمیم برای رزرو ، عکس پاسپورت ها با شش ماه تاریخ انقضا برای واحد فروش آنلاین ما از طریق پیام رسان واتس اپ ارسال می نمائید
  • تعداد شب اقامت ، تاریخ و نوع اتاق را به همکاران ما در واتس اپ ارسال می نمائید
  • همکاران ما ووچر اولیه ( اعتبار ووچر ارسالی فقط چند ساعت می باشد ) را خدمت شما صادر و به واتس اپ شما ارسال خواهد شد
  • با پرینت یک نسخه از ووچر خود ، با مراجعه به شعب وان تور در ایران می توانید جهت تسویه حساب و نهایی شدن رزرو هتل یا تور خود اقدام نمائید

وان تور دارای مجوز رسمی تحت عنوان شرکت ” داملا سفر اطلس” از سازمان میراث فرهنگی و دارای شعبات فعال در کشور ایران و ترکیه میباشد.

مشاهده : صفحه ی مجوز های وان تور عکس معرفی داملاسفر
عکس دپارتمان پشتیبانی
از 0 ريال /شب

کاوش گزینه های دیگر

بنر اطلاعات پشتیبانی
پشتیبانی آنلاین