رزرو بلیط تبریز به وان ترکیه با ون ترک

0 (بدون بررسی)
از:1.080.000 تومان/روز
0
(۰ بررسی)
اکنون رزرو کنید
لغو رایگان
پرداخت هنگام تحویل گرفتن
مسافت پیموده شده نامحدود
بلیط شاتل

رزرو بلیط ترنسفر تبریز به وان ترکیه +【قیمت و زمان حرکت】

 رزرو بلیط تبریز به وان از طریق وان تور وشرکت داملا سفر با بهترین قیمت با سه تایم  حرکت زمانی ۷ صبح ، ۱۰ صبح و ۱۲ شب از تبریز به وان ترکیه با ون های ترک ۱۳ نفره  و شانزده نفره با امکان رزرو انلاین و حضوری در شرکت داملا سفر

خرید بلیط  تبریز به وان با ون ترک :

سفر به وان، شهر زیبا و تاریخی ترکیه، با ون از تبریز، راهی راحت، سریع و مقرون به صرفه است. برای خرید بلیط ون تبریز وان، می‌توانید به صورت آنلاین از طریق واتس ۰۹۰۵۱۸۶۵۷۷۵ با شرکت داملا سفر اطلس در ارتباط باشید . هنگام خرید بلیط، به تاریخ سفر، ساعت حرکت توجه کنید.

جدول نرخ بلیط وان ترکیه از ایران ۱۴۰۳

مبدامقصدنرخ رفت و برگشتساعت حرکتشماره فروش و رزرو بلیط وان
تبریز وان۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان۷ یا ۱۰ صبح و ۱۲ شب۰۹۰۵۱۸۶۵۷۷۶ / خانم نژادی
تهرانوان۱.۴۵۰.۰۰۰ تومان۸ شب الی ۱۰ شب۰۹۰۵۱۸۶۵۷۷۵ / خانم نژادی
اصفهانوان۲.۱۵۰.۰۰۰ تومان۸ شب الی ۱۰ شب۰۹۰۵۱۸۶۵۷۷۶ / اقای توکل
ارومیهوان۱.۱۰۰.۰۰۰ تومان۷ صبح۰۹۰۵۱۸۶۵۷۷۵ / خانم نژادی
خویوان۷۰۰.۰۰۰ تومان۸ صبح الی ۱۱ صبح۰۹۰۵۱۸۶۵۷۷۵ / خانم نژادی
مرزوان۷۰۰.۰۰۰ تومان۷ صبح تا ۵ عصر۰۹۰۵۱۸۶۵۷۷۶ / اقای توکل
رشتوان۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان۷ شب الی ۹ شب۰۹۰۵۱۸۶۵۷۷۶ / اقای توکل

قیمت بلیط اتوبوس تبریز به وان:

از تبریز به سمت وان به دلیل مساعد نبود راه برای اتوبوس ( وجود دو پل قطار در راه ) از ون استفاده می شود . و تمامی بلیط تبریز به وان از طریق شرکت داملا سفر بصورت انلاین و حضوری به فروش میرسد

 سفر ارزان تبریز به وان:

برای داشتن سفری ارزان به وان، می‌توانید از راهکارهای مختلفی مانند خرید بلیط  تبریز به وان در زمان‌های غیر پیک سفر، استفاده از تخفیف‌های ارائه شده توسط شرکت‌های مسافربری و رزرو هتل و بلیط برگشت به صورت همزمان استفاده کنید.

ترانسفر تبریز به وان:

ترانسفر تبریز به  وان، خدماتی است که توسط شرکت‌های مسافربری ارائه می‌شود و شامل حمل و نقل مسافران از تبریز به وان و بالعکس با ون  است. ترانسفر تبریز وان، راهی راحت و بدون دغدغه برای سفر به وان است و می‌تواند در صرفه جویی زمان و هزینه شما نیز موثر باشد.

بلیط رفت و برگشت تبریز وان:

خرید بلیط رفت و برگشت تبریز وان به طور همزمان، می‌تواند برای مسافرانی که تاریخ سفر خود را از قبل مشخص کرده‌اند، مقرون به صرفه‌تر باشد. برخی از شرکت‌های مسافربری نیز برای خرید بلیط رفت و برگشت، تخفیف‌هایی ارائه می‌کنند.

تور وان از تبریز:

تور وان از تبریز، شامل خدمات مختلفی مانند بلیط تبریز به وان بصورت رفت و برگشت، گشت شهری، رزرو هتل و بیمه سفر می‌شود. تور وان از تبریز، راهی مناسب برای مسافرانی است که می‌خواهند سفری برنامه‌ریزی شده و بدون دغدغه به وان داشته باشند.

سفر زمینی تبریز به وان:

سفر زمینی تبریز وان، با ون، راهی ارزان و مقرون به صرفه برای سفر به این شهر زیبا است. سفر زمینی تبریز وان، حدود ۵ تا ۶ ساعت طول می‌کشد و از مسیرهای زیبا و دیدنی عبور می‌کند.

مسیر تبریز به وان:

مسیر تبریز وان، از طریق جاده‌های مرزی ایران و ترکیه عبور می‌کند. در طول مسیر،  از مرز سرو یا بازرگان یا رازی میتوانید عبور کنید ولی ترنسفر ها از مرز رازی عبور خواهند کرد .

 شرکت های مسافربری تبریز وان:

شرکت‌های مسافربری مختلفی در تبریز، خدمات حمل و نقل مسافران به وان tabriz to van را ارائه می‌کنند. قبل از انتخاب شرکت مسافربری، حتماً به سابقه و اعتبار شرکت، نوع اتوبوس یا ون، قیمت بلیط و خدمات ارائه شده توسط شرکت توجه کنید.

 بلیط تبریز وان آنلاین:

خرید آنلاین بلیط تبریز وان، راهی آسان و سریع برای رزرو بلیط سفر به این شهر است. با خرید آنلاین بلیط تبریز به وان  از داملا سفر ، می‌توانید در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و از تخفیف‌های ارائه شده توسط شرکت‌های مسافربری نیز استفاده کنید.

رزرو و خرید بلیط تبریز به وان

رزرو و خرید بلیط بصورت آنلاین از سایت و بصورت پیام و ارسال قرار داد و بلیط از طرق واتس اپ توسط واحد فروش وان تور و شرکت داملا سفر اطلس انجام می شود.

مراحل رزرو بلیط تبریز به وان

  • پیام در واتس اپ شرکت به شماره های ۰۹۰۵۱۸۶۵۷۷۶ و اعلام تاریخ واستعلام قیمت و موجودی ظرفیت
  • بعد از تایید واحد فروش مبنی بر آزاد بودن ظرفیت می بایست عکس پاسپورت با شش ماه تاریخ انقضا را ارسال نمایید
  • واحد فروش برای تاریخ اعلامی شما قرار داد رسمی ارسال و قیمت ، تاریخ حرکت واسامی و شماره حساب شرکت در آن درج می شود
  • بعد از تایید قرار داد و تسویه ، بلیط تبریز به وان برای شما ارسال خواهد شد
  • زمان و مکان حرکت نیز همراه با بلیط  تبریز به وان برای شما ارسال خواهد شد ( روزی بلیط نیز درج شده است )

رزرو بلیط تبریز به وان

نکات مهم و سوالات پرتکرار

  • ترنسفر وان ترکیه همه روزه از شهر تبریز ، تهران ، خوی و ارومیه به سمت شهر وان ترکیه با اتوبوس وی آی پی و ون های اختصاصی ترک با راحتی و امکانات رفاهی اختصاصی جهت رزرو آماده می باشد
  • حرکت راس ساعت ۷ صبح از تبریز ، ۸ شب از تهران و برگشت از سمت وان ساعت ۱۲ ظهر میباشد (زمان تقریبی تا رسیدن به شهر وان ۲ بعد از ظهر همان روز می باشد
  • یکی از امکانات ترانسفر وان ترکیه برای شما عزیزان این میباشد که شما را تا درب هتل رزرو شده برده و سپس برای برگشت به تبریز ، از درب هتل شما را سوار خواهند کرد
  • برای رزرو و خرید ترانسفر وان ترکیه لطفا دو الی سه روز قبل با بخش فروش تماس حاصل نمایید و یا از طریق واتس اپ پیام دهید
  • از دیگر امکانات این آژانس هواپیمایی برای شما این میتواند میباشد که بدون نیاز به مراجعه به دفتر میتوانید بصورت غیر حضوری تنها با ارسال عکس پاسپورت خود به آیدی تلگرام یا واتس اپ ذکر شده و واریز مبلغ ترنسفر رزرو خودبه شماره حساب دفتر هواپیمایی ، ترانسفر خود را از سراسر ایران به راحتی انجام دهید
  • زمان رفت منوط به زمان رزرو شما از قبل می باشد ، ولی زمان برگشت به اختیار شما و نامحدود میباشد و میتوانید در زمان دلخواه خود از بلیت برگشت استفاده نمایید (توجه نمایید:در زمان رفت،بلیت برگشت خود را از مسئول ترانسفر گرفته (بلیت کوچک صورتی رنگ) و در نزد خود نگهداری نمایید با گم کردن بلیط باید ۷۰ لیر ترکیه در زمان برگشت پرداخت نمایید)

لیست قیمت تور زمینی وان ترکیه

محل بلیط

نقد و بررسی کاربران

0/5
رده بندی نشده
(۰ بررسی)
۰ بررسی در مورد این بلیط - نمایش 1 به 0

نظری بنویسید

- 10%
از: 1.080.000 تومان/روز
0 (بدون بررسی)

مالک

مشاهده سایر پیشنهادات

بنر اطلاعات پشتیبانی
پشتیبانی آنلاین
×
سودا نژادی Whatsapp chat
امین توکل Whatsapp chat
2 +